Reissu Glow-festareille Tampereelle

la 24.8. klo 11.00

Muu tila

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Retki Glow-festivaaleille Tampereelle nostalgisoimaan tai tutustumaan gospelmusiikin kirkkaimpiin tähtiin.

Tampereen Nokia Areenalla nautitaan elokuussa laadukas kattaus kotimaisen gospelin helmiä

Festareitten seitsemän tunnin (15-23) tykitykseen sisältyy artisteja menneisyydestä tähän päivään, joten kuultavaa on niin nostalgiannälkäisille kuin vasta aiheesta kiinnostuneillekin. Artistien joukosta löytyy vanhat tekijät Jaakko Löytty, Pekka Simojoki ja Exit, Jukka Leppilampi, Petri Laaksonen, Lasse Heikkilä ja Gospel Power, bass'n helen, The Rain, Tera, Outi & Lee, Pro Fide, Jouko Mäki-Lohiluoma, Tommi Kalenius, Tomas Höglund, Jippu, HB ja Ida Elina. Nuorempaa polvea edustamassa on mm. Eve & Ossi, Immanuel ja Maksetut Viulut. Glow:n huippubändiä johtaa Lasse Sakara vahvistettuna Jepa Lambertin raikkaalla ja vakuuttavalla Sound of Mercy -kuorolla.

Kansainvälisyyttä tapahtumaan tuo legendaarinen Petra (USA) 50-vuotisjuhlakiertueellaan.

Ilmoittaudu mukaan yhteiskuljetukseen
S?eurakunta järjestää bussikuljetuksen festivaaleille. Lipun hinta 85€, kyydityksen kanssa 110€
(Reissun järjestävö seurakunnan Nuorten aikuisten ryhmä tarjoaa kyydit ilmaiseksi alle 30-vuotiaille).
Olemme varanneet matkalle 50 lippua istumapaikoilta permannolta (hintaluokka 2).

Matka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Lipun saa omalla nimellä bussiin tullessa.

Lisätietoja nuorisomuusikko Anu Mäki-Latvalalta (anu.maki-latvala@evl.fi / 044 705 8736) tai nuorten aikuisten papilta Riina Antilalta (riina.antila@evl.fi / 050 342 4024)
  • Nuorille Nuorille

Järjestäjä

Nurmon kappeliseurakunta, Peräseinäjoen kappeliseurakunta, Seinäjoen alueseurakunta, Seinäjoen seurakunta, Ylistaron kappeliseurakunta