Alueseurakunnan 50v sitten ripille päässeiden juhla

Kirkonkrannin auditorion aula

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Vuonna 1974 ripille päässeiden kokoontuminen Seinäjoella

On 1970-luvun alku. Monet nuoret viettävät rippikoulun konfirmaatiomessua Lakeuden Ristissä. Näistä juhlallisuuksista on kulunut puoli vuosisataa. Osa tästä ikäluokasta on yhä juurillaan Seinäjoella, osa asuu ympäri Suomea, osa ulkomailla asti.

Rippikoulunkäynnin 50-vuotisjuhlavuoden kunniaksi seurakunta kutsuu vuonna 1974 Seinäjoella konfirmoituja rippikoululaisia seuralaisineen messuun Lakeuden Ristiin 25.8. kello 10. Messun jälkeen juhla jatkuu ruokailulla ohjelmalla, muisteloilla ja kuulumisilla Kirkonkrannin auditorion aulassa, Ala-Kuljun katu 1 d, käynti talon sisäpihalta. Juhlaan on ilmoittautuminen tarjoilun vuoksi. Ilmoittautumislinkki aukeaa kesäkuussa.

On ilo, kun saa nähdä mahdollisemman monet "riparilaiset" tapaamassa toisiaan ja kertomassa elämän kulusta. Vieläköhän kaikki tuntevat toisensa?
Laita sana kiertämään. Tiedustelut vs. kappalainen Anna Saaristolta, anna.saaristo(a)evl.fi
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Seinäjoen alueseurakunta