Hautausmaiden kevätsiivoukset alkavat

Seinäjoen seurakunnan hautausmaiden kevätsiivoukset alkavat koko laajuudessaan vapun jälkeen ja valmista on äitienpäiväviikonloppuun mennessä.

Törnävän hautausmaan enkelipastas ja kynttilälyhtyjä.

Omaisia pyydetään noutamaan kynttilälyhdyt talven jäljiltä Törnävän enkelipatsaan alueelta.

Seurakunnan hautaustoimi poistaa hoitohaudoilta kynttilät, havut ja kanervat/callunat sekä siistii haudan pinnan. Routa ja märkyys voivat paikoin hidastuttaa työtä.

Seurakunnan yhteismuistomerkit siistitään jo tällä viikolla. Kuvassa näkyvältä Törnävän enkelipatsaan alueelta pyydetään omaisia noutamaan kynttilälyhdyt talven jäljiltä, muutoin ne siirretään siivouksen yhteydessä pois.

Esko Karttunen
Esko Karttunen