Draamapurkki viihdyttää 4-vuotiaita nukketeatterin merkeissä

Seinäjoen seurakunta järjestää 2015 syntyneille lapsille nukketeatteri näytöksiä 14.-15. syyskuuta Seinäjoella, Peräseinäjoella ja Ylistarossa.

Neljävuotiaita syntymäpäivävuoden kunniaksi viihdyttää Seinäjokinen draama-alan asiantuntijayritys Draamapurkki, joka järjestää esitysten lisäksi koulutuksia ja työpajoja draamaa hyödyntäen. Esitys ”Kympin juttu!” kertoo kahdesta kaveruksesta, jotka pohtivat pärjäämistä, onnistumista ja sitä, millainen on hyvä tyyppi. Esityksiin ennakkoilmoittautuminen.
Esitykset: La 14.9. klo 13 Lakeuden Risti. La 14.9. klo 16 Peräseinäjoen seurakuntatalo. Su 15.9. klo 13 Nurmon kirkko. Su 15.9. klo 16 Ylistaron seurakuntatalo. Jäätelötarjoilu. Ennakkoilmoittautuminen www.seinajoenseurakunta.fi/tapahtumat

Tue Sep 03 08:17:00 EEST 2019