Kummiviikko tarjoaa mukavaa tekemistä lapsille ja aikuisille

Kummiviikkoa vietetään Seinäjoen seurakunnassa 23.-29.9. Viikon aikana järjestetään mukavaa tekemistä seurakuntamme eri alueilla Nurmossa, Peräseinäjoella, Seinäjoella ja Ylistarossa.
Kuvituskuva_www-500x750_S.jpg

Kummius on yksi hienoimmista tehtävistä ja sen kunniaksi Seinäjoen seurakunnassa järjestetään kummiviikolla yhteistä tekemistä lapselle ja hänen kummilleen. Aktiviteetteihin on voinut osallistua myös muun aikuisen kanssa.

Nurmossa ja Seinäjoella kummikirkko ja MIkkelinpäivän perheväen messu

Nurmon kirkossa järjestetään kummikirkko lapsille ja heidän kummeilleen. Seinäjoella Lakeuden Ristissä järjestetään Mikkelipäivän perheväen messu, jossa jaetaan kastepuunlehtiä kasteperheille. Messut järjestetään Nurmossa ja Seinäjoella sunnuntaina 29.9. klo 10.

Peräseinäjoella ja Ylistarossa pandapuistossa vierailua, aarrejahtia, kirkossa yöpymistä

Peräseinäjoella järjestetään lapsille ja kummeille yhteinen retki Ähtärin eläinpuistoon la 28.9. Retkelle on ilmoittautunut 50 henkilöä.

Ylistarossa startataan kummiviikko lapsille järjestettävällä aarrejahdilla yhdessä kummin kanssa keskiviikkona 25.9. Ylistaron pappilassa ja Halkosaaressa.

Viikonloppuna 28.9-29.9 Ylistarossa järjestetään lisäksi Yö kirkossa- tapahtuma seurakunnan kummiviikon päätteeksi ja varhaisnuorisotyön 100-vuotisjuhlan kunniaksi. Paikan päällä voi tutustua Ylistaron kirkkoon tilana zappar-sovelluksen avulla. Mikkelinpäivän kirkko järjestetään sunnuntaina aamulla klo 10 alkaen.

Katso lisätiedot kummiviikon aktiviteeteista

Mon Sep 23 08:00:00 EEST 2019