Pakohuone Pappilan salaisuus on avoinna koko toukokuun ajan

Pakohuone on avoinna koko toukokuun ajan Ylistaron Ojalan Pappilassa.

Kalervo Kyökki haluaa ostaa pappilan seurakunnalta. Kalervo vaikuttaa kuitenkin omituiselta, niin kuin hänellä olisi jotain salattavaa... Tiedätte, että arkistohuoneessa on kauppaan vaikuttavia asiakirjoja ja olette päättäneet lähteä tutkimaan asiaa.

Varaa pakohuone ja selvitä Pappilan salaisuus!

Pakohuone Pappilan salaisuus on avoinna koko toukokuun ajan Ylistarossa Ojalan Pappilassa (Pappilankuja 5, Ylistaro). Ylistaron kappeliseurakunta toteuttaa pakohuoneen yhteistyössä Pakohuone Cuben kanssa.

Pakohuone on varattavissa arkipäivisin klo 9–15 Ylistaron diakoniatyön päivystyspuhelinnumerosta 06 418 4090. Huone on suunniteltu neljälle henkilölle. Alakouluikäiset voivat osallistua aikuisen seurassa.

Jokaiselle toukokuun päivälle on tarjolla viisi lähtöä: klo 12, 13.30, 15, 16.30 ja 18.

Huoneen hinta on 40 € ja tuotto menee Yhteisvastuukeräykselle.

Tervetuloa!

Tue Apr 13 15:23:00 EEST 2021