Seurakunta mukana Astetta alemmas -kampanjassa

Astetta alemmasLinkki avautuu uudessa välilehdessä on 10.10. käynnistyvä valtionhallinnon yhteinen energiansäästökampanja, joka tarjoaa konkreettisia vinkkejä energiansäästöön ja sähkön kulutushuippujen leikkaamiseen kotona, työssä ja liikenteessä. Seinäjoen seurakunta on mukana energiatalkoissa kampanjakumppaninaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kampanjan tavoitteena on saada kaikki suomalaiset tekemään konkreettisia ja nopeasti tehoavia energiansäästötekoja. Energiankulutusta vähennetään kauttaaltaan koko yhteiskunnassa; kodeissa ja taloyhtiöissä, yrityksissä, kunnissa, järjestöissä ja oppilaitoksissa. Säästövinkkeihin voi tutustua osoitteessa www.astettaalemmas.fi/saastovinkitLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Sisälämpötilaa pudotetaan asteella

Seinäjoen seurakunta valmistautuu energiansäästöön pudottamalla tilojen sisälämpötilaa yhdellä asteella koko seurakunnan alueella. Lisäksi valaistusta tullaan vähentämään muuttamalla sisä- ja ulkovalaistuksen aikaohjelmia lyhyemmäksi.

Timo Mäki
Kiinteistöpäällikkö