Kirkkoneuvoston 29.9.2022 tekemiä päätöksiä

• Seinäjoen seurakunta liittyy Kirkon Paikat ry:n jäseneksi. Olemme tähän asti olleet mukana vastaavassa markkinointirenkaassa Honkiniemen ja Lankarin leirikeskusten osalta.
  • Kirkkovaltuustolle esitetään päivitetyn taloussäännön hyväksymistä. Taloussääntöön on lisätty uusina asioina maksu- ja luottokortteihin sekä vieraanvaraisuuteen ja lahjoihin liittyviä ohjeita.
  • Kirkkovaltuustolle esitetään, että Etelä-Pohjanmaan sairaalasielunhoidon talous ja henkilöstö yhdistetään Seinäjoen seurakuntaan 1.1.2023 alkaen ja päivitetty johtosääntö hyväksytään.
  • Kiinteistötyöryhmä on valmistellut kiinteistöstrategiaa vuosille 2022–2028 ja kirkkoneuvosto pyytää nyt siitä lausunnot alue- ja kappelineuvostoilta.
  • Kirkkoneuvosto päätti edellisessä kokouksessaan, että osa puhtaanapidon palveluista siirretään  hoidettavaksi oman henkilöstön voimin. Nyt päätettiin, että näitä tehtäviä hoitamaan voidaan palkata siivoustyönohjaaja ja kaksi tilahuoltajaa.

Kirkkoneuvoston pöytäkirjat luettavissa osoitteessa domus.evl.fi. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-09-29 20:00:00.0