Kirkkoneuvoston 24.11.2022 tekemiä päätöksiä

• Henkilöstöasioissa päätettiin esittää kirkkovaltuustolle perustettavaksi palvelupäällikön, talouspäällikön ja kahden kasvatustyöntekijän virat, jotka täytetään sisäisin järjestelyin. Lisäksi kirkkoneuvosto päätti avata julkiseen hakuun Peräseinäjoen kappeliseurakunnan diakoniatyöntekijän viran sekä leirikeskustoiminnan palvelusihteerin työsuhteen ja päätti siivoustyönohjaajan valinnasta.
  • Kirkkovaltuustolle esitetään hyväksyttäväksi kiinteistöstrategia 2022–2028, mihin on pyydetty lausuntoja laajasti eri toimielimiltä. Kiinteistöstrategiaa päivitetään jatkossa vuosittain.
  • Talousasioissa kirkkovaltuustolle esitetään hyväksyttäväksi kertapoistoja vuodelle 2022, lisämääräraha ruokapankille sekä Etelä-Pohjanmaan sairaalasielunhoidon ja seurakunnan talousarviot ja toimintasuunnitelmat 2023-2025.
  • Alue- ja kappeliseurakuntien ohjesääntöihin esitetään päivityksiä koskien erityisesti mahdollisuutta sähköisten kokousten pitämiseen. Kirkkovaltuusto tekee tästäkin lopullisen päätöksen.
  • Kirkkovaltuustolle esitetään hyväksyttäväksi maakauppaa tilasta, jonka seurakunta omistaa yhdessä ostotarjouksen tehneen kanssa.
  • Kirkkoneuvosto päätti hautauspalveluhinnastoon ja haudanhoitohinnastoon tehtävistä tarkistuksista.
  • Hyväksyttiin Piplia-seuran kanssa tehtävä yhteistyösopimus sekä Saksan kirkkopäiville osallistuminen.

Kirkkoneuvoston pöytäkirjat luettavissa osoitteessa domus.evl.fi. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Fri Nov 25 13:06:00 EET 2022