Meditatiivinen laulu rauhoittaa

Lakeuden Ristissä 28. elokuuta klo 17.15 aloittava Psalmilaulukuoro laulaa yksiäänistä psalmimusiikkia ja gregoriaanisia sävelmiä, joka on säestyksetöntä laulua. Lisäksi kuorossa lauletaan meditatiivisia Taizé-lauluja, jotka ohjaavat hiljentymiseen, rauhaan ja keskittymiseen.

Tyylilaji ei vaadi aiempaa laulu- tai kuorokokemusta, joten mukaan voivat tulla myös kokemattomat laulajat.

Ajattomien ja meditatiivisten sävelmien, sekä yksinkertaisen ja kuuntelevan laulutavan tavoitteena on rauhoittaa mieltä ja kehoa. Psalmikuoron toiminta on osa Seinäjoen seurakunnan hiljaisuuden toimintaa, jossa pyritään ottamaan etäisyyttä kiireiseen arkeen ja löytämään aikaa rauhoittumiselle. Seinäjoen seurakunnassa alkaa noin 20 maksutonta kuoroa syksyn aikana.

Harjoitukset 28.8.2019 alkaen Lakeuden Ristin kirkossa ke parittomat viikot klo 17.15-18.30. Lisätiedot kuoroista: Tea Polso, Kanttori Seinäjoen seurakunta (tea.polso@evl.fi)

2019-08-24 14:15:00.0