Haku Seinäjoen alueseurakunnan 2020 kummijoukkueeksi

Seinäjoen alueseurakunta tukee poikien ja tyttöjen liikuntaa valitsemalla vuosittain kummijoukkueen. Kummijoukkuetoiminta käynnistyi syksyllä 1988. Silloin toiminta oli uutta ja nykyäänkin se on harvinaista Suomen seurakunnissa.

Seinäjoen seurakunta haluaa jatkaa liikunnan tukemista. Tuki joukkueelle on sekä toiminnallista että henkistä. Taloudellinen tuki liittyy toimintaan, esimerkiksi toimitilojen käyttö joukkueen ja vanhempien tilaisuuksiin, leiri Honkiniemessä ynnä muuta. Yhteistyö muotoutuu kummijoukkueen mukaan. Kummijoukkueeksi toivotaan noin 12–14-vuotiaiden joukkuetta.

Hakemukset 18. joulukuuta mennessä

Kummijoukkueeksi haetaan vapaamuotoisella anomuksella, johon toivotaan kuvaus joukkueesta ja yhteystiedot henkilöistä, jotka hoitavat joukkueen asioita.

Hakemus toimitetaan 18.12.2019 mennessä osoitteeseen Seinäjoen alueseurakunta/Varhaisnuorisotyö, Ala-Kuljun katu 1 A, 60100 Seinäjoki tai sähköpostilla matti.pihlaja@evl.fi. Kuoreen/viestiin maininta ”Kummijoukkue 2020”. Tarkempaa tietoa kummijoukkuetoiminnasta antaa Matti Pihlaja, p. 040 508 3802, matti.pihlaja@evl.fi

Kummijoukkuetoiminta laajenee 2020 koskemaan koko Seinäjoen seurakuntaa. Seuraa meitä Facebookissa heti alkuvuodesta.

2019-12-01 08:00:00.0