Kunniamerkkejä jaettiin kirkkovaltuuston kokouksessa

Seinäjoen seurakunnan kirkkovaltuusto kokoontui 3.6.2020 poikkeuksellisesti Nurmon kirkossa.

Kokouksessa jaettiin Tasavallan presidentin 6.12.2019 myöntämät kunniamerkit ansioituneille seurakunnassa eri tehtävissä toimiville:

• Etelä-Pohjanmaan perheasiain neuvottelukeskuksen johtaja Eija Harmanen (Suomen Leijonan ritarimerkki)
  • Puistopäällikkö Esko Karttunen (Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitali kultaristein)
  • Luottamushenkilö Jussi Juurakko (Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitali)
  • Vapaaehtoistyöntekijä Ritva Lehtinen (Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitali)
  • Vapaaehtoistyöntekijä Ritva Kortesmäki (Suomen Valkoisen Ruusun mitali)

Vasemmalta lähtien Eija Harmanen, Esko Karttunen, Jussi Juurakko, Ritva Lehtinen ja Ritva Kortesmäki.

Kirkkovaltuuston kokouksessa muistettiin myös kirkolliskokousedustajia Jouko Ylistä, Ilmari Ylä-Autiota ja Markku Orsilaa, sekä hiippakuntavaltuustojäseniä Elina Kalliovalkamaa, Suvi Lehtimäkeä ja Aila Orsilaa.

Vasemmalta lähtien Jouko Ylinen, Ilmari Ylä-Autio, Aila Orsila, Elina Kalliovalkama, Suvi Lehtimäki ja Markku Orsila.

Thu Jun 04 09:17:25 EEST 2020