Virkatodistukset 1.7. alkaen aluekeskusrekisteristä

Heinäkuun alusta virkatodistusten hakeminen tapahtuu aluekeskusrekisterin kautta.

Virkatodistusten hakemisen siirtyessä aluekeskusrekisterin hoidettaviksi niitä ei enää hankita Seinäjoen seurakunnan palvelutoimistoista. Virkatodistuksen voi tilata aluekeskusrekisteristä sähköpostitse: luovutus.akrlapua@evl.fi

Aluekeskusrekisterin asiakasvastaanotto on toistaiseksi suljettu. Puhelimitse se palvelee arkipäivisin klo 9-15.

Virkatodistustilausten lisäksi aluekeskusrekisteri hoitaa seurakunnan kumppanina avioliiton esteiden tutkinnan, sukuselvitys- ja sukututkimustilaukset, kirkollisten toimitusten rekisteröinnit sekä ylläpitää kirkon jäsenrekisteriä.

Seinäjoen aluetoimisto
Käyntiosoite: Ala-Kuljun katu 1A, 60100 Seinäjoki
Avoinna ma-pe klo 9.00-15.00 (toistaiseksi suljettu)

Puhelinnumerot