Piknik puistossa ja leffa

Lauantaina 12. syyskuuta kokoonnutaan kello 20 Lakeuden Ristin sisäpihalle ulkoilmaelokuvateatteriin katsomaan Klaus Härön uutuuselokuvaa Elämää kuoleman jälkeen. Elokuva heijastetaan Lakeuden Ristin ulkoseinään.

Neljä ihmistä istuu nurmikolla viltillä nauraen ja juoden limonadia.

‒ Me heijastamme elokuvan, mutta kehotamme ihmisiä ottamaan paikalle kaiken muun. Kannattaa pukeutua lämpimästi, tuoda oma istuin tai viltti sekä varata mukaan mieluista evästä valtakunnallisen Hävikkiviikon tapaan ja termariin lämmintä juomaa. Tapahtuma on maksuton, kertoo tapahtumaa järjestävä seurakuntapastori Karoliina Virkamäki.

Elokuvanäytös juhlistaa osaltaan 60 vuotta täyttävää Lakeuden Ristiä. Ulkoilmatapahtuma sopii tähän poikkeukselliseen aikaan, sillä Lakeuden Ristin avaralla sisäpihalla on helppo säilyttää turvavälit. Sateen sattuessa tapahtuma pidetään kirkossa.

Katso elokuvan traileri: https://nordiskfilm.fi/elamaakuolemanjalkeen/

Päivitys 12.9. klo 18: Tapahtuma pidetään ulkona - ota säänmukaiset varusteet sekä ripaus seikkailumieltä mukaan!

Sat Sep 12 18:10:35 EEST 2020