Valtakunnallisena Nenäpäivänä 13.11. kerätään varoja lasten hyväksi

Nenäpäivä perjantai 13. päivä ei ole epäonnen vaan maailman lasten onnenpäivä. Nenäpäivänä kerätään varoja yhdeksälle järjestölle, jotka tekevät työtä lasten hyväksi.

Seinäjoen kaupunginjohtaja Jaakko Kiiskilä ja Seinäjoen seurakunnan kirkkoherra Jukka Salo hymyilevät kamer...

Seinäjoen kaupunginjohtaja Jaakko Kiiskilä ja Seinäjoen seurakunnan kirkkoherra Jukka Salo kannustavat osallistumaan Nenäpäivään.

Seinäjoella kannustetaan osallistumaan

Nenäpäivä-säätiön järjestämä hyväntekeväisyyskampanja haastaa suomalaisia auttamaan lapsia maailmalla.

Seinäjoen kaupunginjohtaja Jaakko Kiiskilä ja Seinäjoen seurakunnan kirkkoherra Jukka Salo kannustavat Ihmisiä lähtemään mukaan Nenäpäivän tempaukseen ja tekemään perjantaista onnenpäivän maailman lapsille.

Osallistu lahjoittamalla ja postaa oma Nenäpäivän kuvasi

Seinäjoen seurakunnan kahvila Kismus on Nenäpäivänä avoinna kello 12-20 osoitteessa Kalevankatu 12. Kismuksen tapahtumapäivän tuotto menee lyhentämättömänä Nenäpäivälle. Seinäjoen seurakunnan Kismuksen Nenäpäivän tapahtuman löydät Seinäjoen seurakunnan Facebookista. Lahjoittaa voi myös verkon kautta Nenäpäivän verkkosivuilla. Oman Nenäpäivän kuvan voi jakaa sosiaalisessa mediassa #nenäpäivä #onnenpäivä.

Nenäpäivän tuella yhdeksän järjestöä tekevät kehitystyötä lasten hyväksi

Nenäpäivä-toimisto toimii kampanjaorganisaationa yhdeksälle järjestölle, jotka tekevät Nenäpäivän tuella pitkäkestoista kehitysyhteistyötä maailman lasten hyväksi.  Järjestöt ovat:  Suomen UNICEF, Suomen Punainen Risti, Kirkon Ulkomaanapu, Fida International, Pelastakaa Lapset, Plan Suomi, Solidaarisuus, Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK ja Suomen Lähetysseura.

Tue Nov 10 09:22:00 EET 2020