Vuoden 2021 kummijoukkue on valittu

Seinäjoen seurakunta tukee lasten liikuntaa valitsemalla vuosittain kummijoukkueen. Vuoden 2021 kummijoukkueeksi on valittu SJK E11-tytöt.

Kuvassa on seurakunnan kummijoukkueeksi 2021 valittu SJK:n E11-tyttöjen joukkue.

SJK:n E11-tyttöjen joukkue on seurakunnan kummijoukkue 2021.

Joukkue on aloittanut toimintansa viime syksynä ja se koostuu 27 pelaajasta. Pelaajien lisäksi joukkueen toiminnassa on mukana iso määrä aikuisia niin valmentajana, joukkueenjohtajana ja huoltajina. Tälle vuodelle on tiedossa useita pelejä ja turnauksia.

Seurakunnan kummijoukkueelle antama tuki on toiminnallista ja hengellistä. Yhteistyömahdollisuudet ovat monipuoliset ja suunnitelmat rakennetaan yhdessä joukkueen kanssa. Tämän kummijoukkueen kanssa luvassa on ainakin ryhmäytystä ja leiri, lisäksi nuorisotyönohjaaja Matti Pihlaja on lupautunut lähtemään mukaan turnausreissulle.

Lisätiedot: Matti Pihlaja, p. 040 508 3802, matti.pihlaja@evl.fi

2021-01-25 10:12:00.0