Kirkkovaltuusto valitsi luottamushenkilöitä

Seinäjoen seurakunnan kirkkovaltuusto valitsi luottamushenkilöitä toimikautensa kolmannen vuoden ensimmäisessä kokouksessa 13.1.2021.

Puheenjohtajan nuija

Kirkkovaltuuston puheenjohtajana jatkaa kaudella 2019–2020 valtuustoa johtanut Pirjo Aittoniemi ja varapuheenjohtajana jatkaa niin ikään kauden 2019–2020 vastaavassa tehtävässä toiminut Jouko Ylinen. Heidän toimintakautensa on kaksivuotinen.

Kirkkoneuvoston varsinaisiksi jäseniksi ja varajäseniksi (suluissa) vuosille 2021–2022 valittiin Suvi Lehtimäki (Minna Vettenranta), Paula Sihto (Milla Hautala), Jussi Juurakko (Hanna Mäkynen), Petri Yli-Soini (Mervi Uusi-Pohjola), Anne Flinkkilä (Pentti Taipalus), Ritva Västi (Juha Kitinoja), Matti Kuvaja (Jesse Luhtala), Juhani Hihnala (Voitto Välimäki), Jaana Metsäranta (Anne Katila), Annukka Latvala (Ulla Tulisalo) ja Seppo Perkiö (Tellervo Tulisalo).

Kirkkoneuvoston puheenjohtaja on virkansa puolesta kirkkoherra Jukka Salo. Kirkkovaltuusto valitsi kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi vuosille 2021–2022 Esa Pertun ja varajäseneksi Ilmari Ylä-Aution.

Edustajat johtokunnissa

Kirkkovaltuusto valitsi kaudelle 2021–2022 Pekka Niemen edustajaksi sairaalasielunhoidon yhteisjohtokuntaan, arviointityöryhmän jäseneksi Anna Granlundin sekä alueneuvoston jäseneksi ja puheenjohtajaksi Ilmari Ylä-Aution.

Lue lisää Päätöksenteko-osiossa.

Wed Jan 27 10:52:00 EET 2021