Maksetut viulut -yhtyeen levynjulkaisukonsertti ilahduttaa 13.3. YouTubessa

Seinäjoen seurakunta tarjoaa Maksettujen Viulujen levynjulkaisukonsertin verkossa suoraan Lakeuden Rististä.

Lauantaina 13.3. klo 18 Seinäjoen seurakunnan YouTube-kanavalla lähetettävän konsertin seuraaminen on maksutonta ja se on katsottavissa jälkikäteen viikon verran.

Maksetut Viulut on yksi Suomen rakastetuimmista hengellisistä yhtyeistä. Yhtye sai alkunsa ystävysten halusta jamitella keskenään. Ilo tarttui kuulijoihin, jotka alkoivat vaatia levyjä ja konsertteja. Viisihenkinen folk pop -yhtye tunnetaan omaleimaisesta soinnistaan ja pitelemättömästä lavaenergiastaan. Yhtyeen jäsenet ovat ennakkoluulottomia hengellisten klassikoiden tulkitsijoita ja taitavia laulunkirjoittajia. Maksettujen Viulujen uusin albumi "Pyhä" julkaistiin loppuvuodesta 2020.

Yhtyeen keikat ovat poikkeuksellisen mukaansatempaavia ja niistä nauttivat kaikenikäiset kuulijat. Yhtye on esiintynyt niin kirkoissa, konserttisaleissa kuin televisiossakin ja heidän musiikkinsa on tuttua myös radioaalloilta.

Mon Mar 08 15:05:00 EET 2021