Lavrenchukin perhe konsertoi Ylistaron kirkossa

Lavrenchukin musiikkiperhe konsertoi Ylistaron kirkossa Sunnuntaina 4. heinäkuuta kello 14.

Kuvassa on Lavrenchukin perhe

Heinäkuun alussa pääsee Ylistaron kirkkoon kuulemaan Lavrenchukin perhettä, joka tunnetaan tasokkaista ja monipuolisista konserteistaan. Perheen isä Igor on musiikin lisensiaatti ja harmonikkataiteilija ja äiti Svetlana on musiikin maisteri pianonsoiton alalla. Perheen siskoset Anastasia ja Alena laulavat sekä soittavat kukin omia soittimiaan, Alena viulua ja Anastasia pianoa. Perheen poika Svetoslav soittaa konserteissa selloa. Konserttia täydentävät perheen nuorimmat, Mariia ja Elisa. Mariian soitin on kantele ja Elisa on valinnut itselleen viulun.

Konsertin ohjelmisto koostuu pääosin suomalaisista sekä heprealaisista hengellisistä lauluista ja instrumentaalikappaleista ja vuorovaikutus yleisön kanssa tuo konserttiin lämpimän tunnelman.

Lavrenchukit osallistuvat erilaisiin tapahtumiin ympäri maailmaa ja parhaimmillaan he pitävät yli sata konserttia vuodessa. Perhe on esiintynyt sekä kokonaisena yhtyeenä, että pienimmissä kokoonpanoissa.

Lavrenchukin perheen konserttiin Ylistaron kirkossa on vapaa pääsy, ohjelman hinta on 10 €.

Mon Jun 21 10:00:00 EEST 2021