Seurakunnan toimintaan voi osallistua turvaohjeita noudattamalla

Seinäjoen seurakunnan tilaisuuksiin voi osallistua vain ilman flunssaoireita sekä kahden metrin turvaväli ja käsihygienia huomioiden. Seinäjoen seurakunnan kaikissa tiloissa on voimassa kasvomaskisuositus ja turvavälit huomioivat tilojen maksimihenkilömäärät.

Tummalla pohjalla teksti

Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston 12.8.2021 antaman päätöksen mukaan yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia voidaan järjestää ilman rajoituksia, jos osallistujamäärä on enintään 10 henkilöä sisätiloissa, ja enintään 50 henkilöä rajatuissa ulkotiloissa. Osallistujamääriä ylittäviä tilaisuuksia voi järjestää ilman henkilömäärärajoitusta, jos turvallisuus niissä voidaan varmistaa noudattamalla opetus- ja kulttuuriministeriön ja Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen 31.5.2021 antamaa ohjetta.

Kirkolliset toimitukset ja kokoava toiminta

Seurakunnan tiloista poistuttaessa seurakuntalaisia pyydetään käyttämään kaikkia poistumisteitä turvavälien säilyttämiseksi.

Yleisötilat, kuten Ystävän Tupa, Kismus ja Nurmon Olotila, pidetään suljettuna 9.9.2021 saakka.

Mahdollisten toiminnassa tapahtuvien muutosten vuoksi seurakuntalaisia pyydetään seuraamaan tiedotusta ja tarkistamaan ajantasaiset tapahtumatiedot osoitteessa: www.seinajoenseurakunta.fi/tapahtumat

Palvelutoimistot

Seinäjoen seurakunnan palvelutoimistot palvelevat asiakkaita paikan päällä aukioloaikojen mukaan. Palvelutoimistoista saa lisätietoja tilojen turvallisesta käytöstä. Palvelutoimistojen yhteystiedot osoitteessa www.seinajoenseurakunta.fi/palvelutoimistot

Tiedote 12.8.2021 - Aluehallintovirasto (avi.fi)