Kirkkoneuvoston päätöksiä 2.9.2021

Lue kirkkoneuvoston uusimmat päätökset.

Talousasioissa kirkkoneuvosto merkitsi tiedoksi alkuvuoden raportin, joka osoittaa, että toimintakate ja verotulot ovat toteutuneet viime vuotta parempina. Kirkkoneuvosto esittää kirkkovaltuustolle, että kirkollisveroprosentti pidetään ensi vuonna samana kuin se on ollut jo usean vuoden ajan eli 1,65 %. Ensi vuoden talousarvio ja toimintasuunnitelma laadintaan uuden strategian pohjalta ja tavoitteena on saada toimintakatteen alijäämä huomattavasti pienemmäksi kuin vuoden 2021 talousarviossa. Lisäksi kirkkoneuvosto hyväksyi päivitetyn sijoitussuunnitelman ja myönsi 3 000 euron avustuksen Yhteinen Ähtärinjärvi ry:n työlle Ähtärinjärven hyväksi sekä hyväksyi Seinäjoen Keskuspesula Oy:n osakassopimuksen.

Kirkkoneuvosto päätti vastaanottaa mökin maapohjineen testamenttilahjoituksena, joka on osoitettu Seinäjoen seurakunnan Ylistaron kappeliseurakunnalle. Kirkkoneuvosto valtuutti hallintojohtajan laittamaan tämän julkiseen myyntiin.

Herättäjäjuhlien 2023 juhlatoimikuntaan nimettiin puheenjohtajat eri vastuualueille.

Fri Sep 03 09:46:00 EEST 2021