Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston 8.9. antaman päätöksen mukaan Etelä-Pohjanmaalle ei aseteta uusia kokoontumisrajoituksia.

Seinäjoen seurakunnassa noudatetaan edelleen hygieniaohjeita, 2 metrin turvaväliä ja suositellaan kasvomaskin käyttöä seurakunnan tiloissa.

Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston 8.9.2021 antaman päätöksen mukaan Etelä-Pohjanmaalle ei aseteta uusia kokoontumisrajoituksia.

Tilaisuuksiin voi osallistua vain ilman flunssaoireita. Seinäjoen seurakunnan kaikissa tiloissa on voimassa turvavälit huomioivat tilojen maksimihenkilömäärät.

Palvelutoimistot palvelevat asiakkaita paikan päällä aukioloaikojen mukaan. Seurakuntalaiset saavat lisätietoa tilojen turvallisesta käytöstä palvelutoimistoista. Katso palvelutoimistojen yhteystiedot osoitteesta seinajoenseurakunta.fi/palvelutoimistot

​ Lisätiedot

2021-09-09 09:00:00.0