Honkajuuri-stipendit haettavissa

Stipendiä voi hakea opintoihin yleissivistävässä kristillisessä oppilaitoksessa tai opintoihin, jotka valmistavat seurakunnalliseen ammattiin tai jos opinnäytetyö liittyy Nurmon paikalliseen uskonnolliseen toimintaan tai kirkon ja seurakunnan työhön Nurmon alueella.

Honkajuuren stipendirahaston stipendejä voivat hakea opiskelijat, joiden kotipaikka on entisen Nurmon kunnan alueella. Stipendit on tarkoitettu opintoihin yleissivistävässä kristillisessä oppilaitoksessa tai opintoihin, jotka valmistavat seurakunnalliseen ammattiin.

Stipendiä voivat hakea myös Nurmosta tai muualta kotoisin olevat opiskelijat, joiden opinnäytetyö tai vastaava liittyy Nurmon paikalliseen uskonnolliseen toimintaan tai kirkon ja seurakunnan työhön Nurmon alueella.

Stipendit myönnetään ensisijaisesti ensi kertaa hakeville. Samalle hakijalle stipendi voidaan myöntää enintään kaksi kertaa. Hakemuksessa tulee hakijan henkilötietojen lisäksi olla selostus nykyisestä opiskelusta ja suunnitelma tulevasta opiskelusta.

Hakemukset on toimitettava Nurmon kappelineuvostolle 1.11.2021 klo 16 mennessä osoitteella: Nurmon kappeliseurakunta "Honkajuurirahasto", Nurmontie 3, 60550 Nurmo tai sähköisesti osoitteeseen kirjaamo.seinajoki@evl.fi

Wed Sep 29 11:37:00 EEST 2021