Kirkkoneuvoston päätöksiä 30.9.2021

Lue uusimmat Kirkkoneuvoston päätökset.

Henkilöstöasioissa kirkkoneuvosto antoi täyttöluvat Peräseinäjoen johtavan kappalaisen, alueseurakunnan IV seurakuntapastorin ja alueseurakunnan diakoniatyöntekijän virkoihin. Lisäksi merkittiin tiedoksi keittiötoimen kehittämissuunnitelma ja tehtiin siihen liittyviä henkilöstöpäätöksiä.

Kirkkovaltuustolle esitetään, että se päättää myydä katualueisiin kuuluvia maa-alueita kaupungille. Samoin esitetään, että kirkkovaltuusto hyväksyy noin 861 600 euron suuruiset kertapoistot vuodelle 2021.
Kirkkoneuvosto hyväksyi Lakeuden Eräpartio ry:n ja Tasangon Talvikit ry:n kanssa tehtävät taustayhteisösopimukset sekä muutoksia ystävyysseurakuntatyöryhmään.

Seurakuntakeskuksessa olevan vanhan kirkkoherranviraston siiven remontin suunnittelutyötä voidaan jatkaa tehtyjen suunnitelmien pohjalta ja kilpailuttaa urakoitsijat jaettuina kokonaisurakoina.
Valtuustoaloite teknisen työn harrastustoiminnan käynnistämisestä merkittiin loppuun käsitellyksi.

Fri Oct 01 12:27:39 EEST 2021