Nenäpäivän musiikkihetkessä blueskitaristi Sameli Rajala

Seinäjoen seurakunta on mukana valtakunnallisessa Nenäpäivässä maailman lasten hyväksi.

Blueskitaristi Sameli Rajala istuu suihkulähteen reunalla kitaran kanssa.

Nenäpäivän tapahtuman musiikkihetkessä esiintyy blueskitaristi Sameli Rajala. Kuva: Jani Kela.

Nenäpäivää vietetään perjantaina 12. marraskuuta Kismuksella kello 10–16.

Tapahtumassa kuullaan kello 12.30 ”Samaa joukkuetta pöydän molemmin puolin” -musiikkihetki, jossa vieraana on blueskitaristi Sameli Rajala. Hän kertoo musiikin merkityksestä elämässään ja soittaa tilaisuudessa muutaman kappaleen. Samelin kanssa esiintymässä on alueseurakunnan diakoniajohtaja Otto Savolainen, jonka käsialaa on edellä mainittu "Samaa joukkuetta pöydän molemmin puolin" -toimintakonsepti.

Konseptin tavoitteena on tarjota puheenvuoro henkilölle, joka haluaa kertoa hänelle tärkeästä asiasta tai harrastuksesta. Tavoitteena on rohkaista ja innostaa jokaista tuomaan esille oma talenttinsa ja osallistumaan tilaisuuksiin. Ensi kevään aikana on tavoitteena järjestää 1–2 vastaavaa tilannetta ja samoin syyskaudella.

Nenäpäivän tuotto maailman lasten hyväksi

Nenäpäivän tapahtuma alkaa aamupalatarjoilulla kello 10–11. Koko tapahtuman ajan Kismuksessa on myynnissä kahvia ja leivonnaisia yhteishintaan 3 euroa. Nenäpäivän bingoa pelataan Tanjan ja Johannan tapaan hintaan 1 euroa/lappu ja Pia Ketola vetää liikuttavan hartausjumpan. Nenäpäivän tapahtumassa on tarjolla myös maksutonta talousneuvontaa kello 10–13. Talousneuvolassa paikalla ovat Kelan, sosiaalipalvelujen ja ulosoton työntekijät sekä talous- ja velkaneuvoja.

Nenäpäivän tapahtuman tuotto menee lyhentämättömänä Nenäpäiväkeräykseen. Lahjoita Nenäpäivän nettilippaaseen osoitteessa: Seinäjoen nenäjoukot - Nenäpäivä (nenapaiva.fi)

Wed Nov 10 14:41:00 EET 2021