Haku Seinäjoen seurakunnan kummijoukkueeksi 2022 käynnissä

Seinäjoen seurakunta tukee lasten ja nuorten liikuntaa valitsemalla vuosittain kummijoukkueen.

Seinäjoen Jalkapallokerhon E11-tyttöjen joukkue juoksee kameraa kohti pallot käsissään.

SJK:n E11-tyttöjen joukkue on seurakunnan kummijoukkue 2021.

Kummijoukkuehaku vuodelle 2022 on käynnissä. Kummijoukkueeksi voi hakea noin 1214-vuotiaiden joukkueet.

Kummijoukkueelle tarjottava tuki on sekä henkistä että toiminnallista. Taloudellinen tuki liittyy toimintaan, esimerkkinä toimitilojen käyttö joukkueen ja vanhempien tilaisuuksiin sekä leiri Honkiniemessä. Yhteistyö muotoutuu kummijoukkueen mukaan.

Kummijoukkueeksi haetaan vapaamuotoisella anomuksella, jossa toivotaan kuvaus joukkueesta ja yhteystiedot henkilöistä, jotka hoitavat joukkueen asioita. Hakemus tulee toimittaa 17.12.2021 mennessä osoitteeseen Seinäjoen alueseurakunta / Kouluikäiset, Ala-Kuljun katu 1 A, 60100 Seinäjoki tai sähköpostilla matti.pihlaja@evl.fi. Kuoreen ja viestiin maininta ”Kummijoukkue 2022”.

Tarkempaa tietoa toiminnasta antaa Matti Pihlaja, 040 508 3802 tai matti.pihlaja@evl.fi.

Lue lisää sivulla: Kummijoukkue - Seinäjoen seurakunta (seinajoenseurakunta.fi)

Mon Nov 15 10:43:00 EET 2021