Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston 12.11.2021 kokoontumisrajoitusten vaikutus seurakunnan toimintaan 15.11.-5.12.2021.

Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston 12.11.2021 antaman päätöksen mukaan kaikki sisätiloissa järjestettävät yleisötilaisuudet on kielletty, joihin osallistuu yli 100 (sata) henkilöä ja joissa ei ole kaikille osallistujille määriteltyjä istumapaikkoja tai kyse on yleisötilaisuuksiin kuuluvasta yhteislaulutilaisuudesta. Päätös on voimassa kolme viikkoa ajalla 15.11.–5.12.2021.

Jumalanpalvelukset ja muut seurakunnan tilaisuudet

• Noudatamme Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston määräystä 100 henkilön rajoituksesta yhteislaulutilaisuuksissa, kuten Kauneimmat joululaulut tilaisuuksissa 5.12. saakka.

• Seurakunnan tilaisuuksissa osallistujille on istumapaikat ja tilaisuuksissa noudatetaan edelleen turvavälit huomioivia tilojen maksimihenkilömääriä.

• Seinäjoen seurakunnan tilaisuuksiin voi osallistua vain ilman flunssaoireita sekä huomioimalla kasvomaskisuosituksen, 2 m turvavälin ja käsihygienian.

Kasvomaskisuositus

Seinäjoen seurakunnan kaikissa tiloissa on vahva kasvomaskisuositus. ​

Mon Nov 15 13:47:00 EET 2021