Seurakunnan toiminta 5.2.–18.2.2022

Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto on 3.2.2022 antanut Lapuan hiippakunnan aluetta koskevia määräyksiä. Päätösten mukaan Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin kuntien alueella voidaan sisätiloissa järjestää sellaisia yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia, joissa kaikille osallistujille on osoitettu istumapaikat ja käytössä on enintään 50 % käytettävissä olevien istumapaikkojen määrästä. Määräykset ovat voimassa 5.2.2022 – 18.2.2022.

Seinäjoen seurakunnan tilaisuuksiin voi osallistua vain ilman flunssaoireita. Suosittelemme vahvasti kasvomaskin käyttöä ja noudatamme tiloissamme 2 metrin turvaväliä ja hyvää käsihygieniaa.

Tarkista ajantasaiset tapahtumatiedot: Tapahtumat - Seinäjoen seurakunta (seinajoenseurakunta.fi)

Siunaustilaisuudet ja muistotilaisuudet

Seinäjoen seurakunnan tiloissa järjestettäviin siunaustilaisuuksiin voi jo tulevana viikonvaihteena (vko 5) osallistua 50 % tilan maksimihenkilömäärästä.

Seinäjoen seurakunnassa järjestettäviin muistotilaisuuksiin, joihin on tilattu tarjoilut seurakunnan keittiöltä, ei osallistujamääriä ole mahdollista vielä tulevan viikonvaihteen (vko 5) tilaisuuksien osalta kasvattaa. Viikoille 6–7 muutokset ovat mahdollisia ottamalla yhteyttä suoraan siihen seurakunnan keittiöön, josta varaus on tehty. Yhteystiedot: Keittiöhenkilökunta - Seinäjoen seurakunta (seinajoenseurakunta.fi)

LISÄTIEDOT:

Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston tiedote: Tiedote - Aluehallintovirasto (avi.fi)

Lapuan hiippakunnan tuomiokapitulin tiedote: Korona-ajan ohje seurakunnille 3.2.2022 | Lapuan hiippakunta

Fri Feb 04 10:52:00 EET 2022