Kirkkovaltuuston päätöksiä

Seinäjoen seurakunnan kirkkovaltuusto valitsi kokouksessaan 9.2. alueseurakunnan johtavan kappalaisen virkaan Minna Lainimon.

Seinäjoen seurakunnan kirkkovaltuusto valitsi kokouksessaan 9.2. alueseurakunnan johtavan kappalaisen virkaan TM Minna Lainimon, joka toimii tällä hetkellä Ylistaron kappeliseurakunnan johtavana kappalaisena. Tämän työura seurakuntapappina on alkanut toukokuussa 2009. Lainimolla on seurakunnallista johtamis- ja esimieskokemusta Ylistaron kappeliseurakunnan johtavan kappalaisen tehtävistä joulukuusta 2014 alkaen, vuoden 2021 hän työskenteli Evijärven seurakunnan kirkkoherrana. Lainimo on suorittanut sekä pastoraalitutkinnon että kirkon johtamiskoulutuksen.

Seinäjoen seurakunnan kirkkovaltuusto hyväksy omalta osaltaan muutoksen Etelä-Pohjanmaan perheasiain neuvottelukeskuksen johtosääntöön. Muutos koskee sopijaseurakuntien maksuosuuksien määräytymisperusteita. Muutos tulee voimaan vuonna 2022 sen jälkeen, kun kaikki sopijaseurakunnat ovat sen hyväksyneet.

Testamenttilahjoituksena saatu kiinteistö päätettiin myydä sillä olevine rakennuksineen ja irtaimistoineen korkeimman tarjouksen tehneelle kauppahinnalla 20 400 euroa.

Seinäjoen seurakunnan ruokapalvelu- ja siivouspäällikkö Jaana Kujalalle luovutettiin kokouksessa Tasavallan Presidentin itsenäisyyspäivänä 6.12.2021 myöntämä Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitali kultaristein.

Lisätietoja: hallintojohtaja Paula Perälampi, p. 044 746 2012, etunimi.sukunimi@evl.fi

Wed Feb 09 21:42:00 EET 2022