Seurakunnan toiminta 19.2.–28.2.2022

Käytössä on enintään 75 % käytettävissä olevien istumapaikkojen määrästä.

Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto on 17.2.2022 antanut Lapuan hiippakunnan aluetta koskevia määräyksiä. Päätösten mukaan Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin kuntien alueella voidaan sisätiloissa järjestää sellaisia yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia, joissa kaikille osallistujille on osoitettu istumapaikat ja käytössä on enintään 75 % käytettävissä olevien istumapaikkojen määrästä. Määräykset ovat voimassa 19.2. – 28.2.2022.

Seinäjoen seurakunnan tilaisuuksiin voi osallistua vain ilman flunssaoireita. Suosittelemme vahvasti kasvomaskin käyttöä ja noudatamme tiloissamme 2 metrin turvaväliä ja hyvää käsihygieniaa.

Tarkista ajantasaiset tapahtumatiedot: Tapahtumat - Seinäjoen seurakunta (seinajoenseurakunta.fi)

LISÄTIEDOT:

Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston tiedote:

Tiedote - Aluehallintovirasto (avi.fi)

Valtioneuvosto

Ravintolarajoitukset (valtioneuvosto.fi)